Otázky


Ako zistím, ktoré vozíky máte na sklade?

Hneď ako si vyberiete veľkosť alebo iné údaje v podrobnostiach o výrobku, okamžite uvidíte dostupnosť na sklade. Môžete si tiež vybrať (ako službu za symbolických 0,01 €) posun ťažiska pre osoby s amputovanými dolnými končatinami priamo pod výrobkom.

Prečo sa za posun ťažiska platí?

Cenu 0,01 € sme uviedli len ako technické riešenie, pretože nie je možné pridať nulovú hodnotu. Veríme, že cent je naozaj symbolická cena a nikoho "neurazí".

Pre koho je táto stránka určená?

Výhradne pre výdajne zdravotníckych pomôcok alebo iných veľkoobchodných partnerov. Kompletný sortiment pre koncových používateľov nájdete na webovej stránke www.letmo.sk, prípadne doplnky nájdete aj v e-shope www.4handi.sk

Môžem si výrobok vyzdvihnúť u vás?

Samozrejme, radi vám ho privezieme do niektorého z našich predvádzacích centier (Piešťany, Banská Bystrica, Prešov), kde vás kedykoľvek radi privítame a predstavíme kompletný sortiment.

Môžem si vybrať nejaké ďalšie príslušenstvo pre vozík zákazníka?

Áno, a nie je ich málo. Na ilustráciu napríklad polohovanie podnožiek, držiak na barle, pláštenky, nánožníky, prídavné pohony atď. Tento veľkoobchodný portál bol však navrhnutý tak, aby bol čo najefektívnejší a najstručnejší, preto ich tu neuvádzame v plnom rozsahu. Všetky nájdete na webovej stránke www.letmo.sk.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Po registrácii a schválení veľkoobchodného cenníka sa jednoducho prihlásite a vyberiete si produkt. Po prihlásení už vieme, na ktorú adresu doručiť a vystaviť faktúru. Spolu s výrobkom dostanete faktúru na zaplatenie.

Môžete vozík doručiť aj priamo klientovi?

Áno, nie je to problém. Náš servisný technik sa postará o doručenie, všetko nastaví pre klienta a potom vás bude informovať o úspešnom odovzdaní. Faktúru vám potom doručíme iba e-mailom.

Kto bude vykonávať servis vami dodaných vozíkov?

V prvom rade sa pravdepodobne obráti klient na vás, ale k dispozícii je aj naša sieť servisných technikov a môžete sa obrátiť na bezplatnú telefónnu linku 0800194984. Všetky náhradné diely sa snažíme držať na sklade.

Čo ak zle odhadnem veľkosť vozíka?

Väčšinu veľkostí máme na sklade. Ak teda vozík nie je používaný, môžeme ho vymeniť za inú veľkosť. Kontaktujte nás však čo najskôr.